پخش عمده پوشک ببم به صورت مستقیم

پخش عمده پوشک ببم را که توسط سایت های اینترنتی انجام می شود حتما امتحان کنید و از مزایای آن بهرمند شوید. اگر مایل به استفاده از این شرایط هستید می توانید از طریق این مجموعه اقدام کنید چرا که پخش عمده پوشک ببم توسط ما صورت می گیرد و علاقه مندان به این برند مطرح می توانند میزان مد نظر خود را با ما در میان بگذارند و از بابت خرید خود کاملا آسوده خاطر باشند. پوشک ببم که محصول شرکت پارس حیات کیمیا بوده یکی از محبوب ترین محصولات این شرکت می باشد که هم به لحاظ کیفیت و هم سایر موارد اقتصادی بسیار مناسب می باشد و جایگاه خوبی در بین همه مصرف کننده ها نصیب خود کرده است.

پخش عمده پوشک ببم و مشخصات آن

در هر صورت می توان این نوع پوشک را در حالات مختلفی خریداری کرد که مطمئنا روش غیر حضوری ساده ترین راه حل برای این موضوع می باشد. هدف این مجموعه قرار دادن کالایی با کیفیت و ارزان قیمت در اختیار مشتریان خود بوده است که در پی آن رضایت کامل و اطمینان حاصل گردد. اما برند ببم که چندان نیازی به معرفی ندارد قابلیت های گوناگونی نظیر استفاده از لایه سبز فوق جاذب می باشد که در بحث کیفیت هر پوشک بسیار حائز اهمیت است. این نوع پوشک ساختاری آناتومیک داشته که با وضعیت بدنی کودک کاملا مطابقت دارد و از دیگر ویژگی های آن نصب نوار چسب های حرارتی بسیار محکم است که از کشسانی مناسبی بهره می برد و همچنین قرار دادن لایه های محافظ عمودی جهت ممانعت از نفوذ رطوبت به بیرون پوشک می باشد.

قیمت پوشک ببم

قیمت این برند پوشک رابطه مستقیم با تعداد در هر بسته و نوع آن دارد.

[box type=”shadow” align=”aligncenter” class=”” width=””]اگر مایل به اطلاع از قیمت دقیق و عمده این محصول هستید با ما تماس بگیرید.[/box]

شرکت تولیدی پوشک ببم و پخش عمده آن

همان طور که در ابتدا بیان کردیم پوشک برند ببم یکی از محصولات شرکت پارس

حیات کیمیا می باشد چرا که برند هایی نظیر مولفیکس و مولپد هم توسط این

شرکت بکار گرفته می شوند. شرکت پارس حیات زیر مجموعه شرکت بزرگ مادر

حیات کیمیا می باشد که به سال 1390 فعالیت خود را در زمینه تولید محصولات

سلولزی نظیر دستمال کاغذی، پوشک و… آغاز کرد و با واردات ماشین آلات تمام

مکانیزه پیشرفت گسترده ای در خط تولید خود ایجاد کرد.

در صورت تمایل به خرید و فروش عمده این محصول با ما در ارتباط باشید.

صرفا جهت خرید عمده تماس بگیرید، به هیچ وجه فروش برای مصرف شخصی (چند کارتن نداریم).
By | ۱۴۰۰-۲-۷ ۱۶:۳۸:۳۸ +۰۴:۳۰ ۱۵ام بهمن, ۱۳۹۷|پوشک ببم, پوشک بچه|۰ Comments
Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial
SOCIALICON