پوشک ماما سایز ۳

پوشک ماما سایز 3 مناسب برای کودکان 4 تا 9 کیلوگرم می باشد. این پوشک سایز متوسط می باشد و در بسته بندی 14 عددی و 40 عددی به فروش میرسد. این پوشک دارای، لوسین ویتامینه و آلوئه‌ورا، می باشد که مانع از آسیب و سوختگی پوست کودک می گردد. این محصول دارای توده جاذب با قدرت جذب بالا است. لایه پخش‌کننده، لایه محافظ عمودی، وجود نوار چسب در نوار پهلویی از دیگر ویژگی‌های این محصول است.

کیفیت پوشک ماما

این پوشک با برخورداری از لایه فوق جاذب سبب شده میزان جذب رطوبت به‌ اندازه‌ قابل‌ توجهی افزایش بیابد و به‌ واسطه لایه پخش‌کننده، سرعت جذب رطوبت را بیشتر می‌کند. علاوه بر این به دلیل استفاده از لایه محافظ عمودی در ساختار آن، از عبور رطوبت به کناره‌های پای کودک جلوگیری کرده و مانع از التهاب پوستی و سوختگی پوست کودک می‌ گردد. لوسین ویتامینه و آلوئه‌ورا موجود در این پوشک نیز، پوست نوزاد را همواره نرم و لطیف نگه‌ داشته و از

ایجاد بوی نامطبوع جلوگیری می‌کند. این پوشک دارای نوار چسب‌هایی در قسمت کناری و جلوی پوشک بوده که می‌توان بصورت چسبی آن را باز و بسته کرد. این پوشک با توجه به لوسیون های استفاده‌ شده در آن مانع ایجاد هرگونه حساسیت پوستی برای کودک می‌شود. با توجه به نکات ذکر شده در بالا پوشک ماما از کیفیت بالایی برخوردار بوده و مناسب برای استفاده کودک دلبندتان می باشد. پوشک ماما سایز 3 نیز به عنوان پوشک سایز متوسط در بازار به فروش می رسد.

خرید اینترنتی پوشک ماما

مجموعه ما با هدف ارائه بهترین مارک های پوشک بچه در زمینه فروش اینترنتی محصولات سلولزی و بهداشتی فعالیت می نماید. چنانچه تصمیم به خرید پوشک برند ماما دارید می توانید از طریق این مجموعه و بصورت اینترنتی اقدام به خرید نمایید.

پوشک کامل بچه ماما

پوشک بچه کامل ماما در سایز 1، 2، 3، 4 و 5 تولید می گردد. این پوشک ها در دو مدل نرمال و دوبل در بازار به فروش می رسند.

[table id=2 /]

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””]برای اطلاع از قیمت های فروش عمده تماس حاصل نمایید.[/box]

نحوه خرید و سفارش پوشک ماما سایز 3

چنانچه تمایل به خرید عمده پوشک ماما سایز 3 داشته باشید می توانید برای اطلاع از قیمت ها و ثبت سفارش با کارشناسان بخش فروش محموعه از طریق راه های ارتباطی در تماس باشید تا در کمترین زمان ممکن پاسخ گویی شما باشند.

By | ۱۴۰۰-۲-۲۱ ۱۹:۲۴:۲۰ +۰۴:۳۰ ۲۱ام اردیبهشت, ۱۴۰۰|پوشک بچه, پوشک ماما|۰ Comments
Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial
SOCIALICON