خرید انواع پوشک بچه ببم

انواع پوشک بچه ببم در سایزبندی های مختلف مناسب برای رده های سنی مختلف کودکان توسط شرکت پارس حیات تولید و در بازار به فروش می رسد. خرید پوشک بچه با وجود قیمت های سرسام آور بازار کاهش چشمگیری داشته است و اغلب افراد به دنبال خرید برندهایی با قیمت های مناسب تر می باشند. یکی از برندهایی که با وجود کیفیت خوب از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است پوشک برند ببم می باشد.

برند ببم

شرکت پارس حیات یکی از بزرگترین و معتبرترین تولیدکنندگان پوشک و محصولات سلولزی می باشد. این شرکت همچون دیگر شرکت‌ های زیر مجموعه شرکت مادر حیات کیمیا، با بهرمندی از به روزترین تکنولوژی تولید همواره در پی معرفی محصولات جدید مطابق با نیاز مصرف کنندگان از طریق تیم تحقیق و توسعه مجرب، معرفی محصولات در سطح بین‌المللی، تولید

محصولاتی با کیفیت برتر و کمیت قابل قبول و همچنین برقراری روابط مناسب با تمامی مشتریان می‌ باشد. شرکت سهامی حیات کیمیا که پنجمین شرکت بزرگ تولید کننده پوشک‌ های بچه در سطح جهان می‌باشد، با صادرات محصولات خود به 90 کشور دنیا و همچنین با بهره‌ مندی از تاسیسات تولیدی خود در کشورهای ترکیه، ایران و الجزائر و همچنین تاسیسات تولیدی خود در مصر و روسیه که در سال 1392 تکمیل و آماده بهره‌ برداری خواهد شد، در صحنه رقابت جهانی دارای موقعیت بسیار مناسبی می‌ باشد.

پوشک بچه مولفیکس از برندهای شناخته شده تولید شرکت پارس حیات می باشد. این شرکت از ۱۳۹۳ تصمیم گرفت به تولید برند جدیدی از پوشک بچه، با قیمت ارزان تر نسبت به برند مولفیکس با نام تجاری ببم گرفت. برند ببم توانست با استفاده از تبلیغات وسیع تلویزیونی در مدت کوتاهی شناخته شود و به فروش بالایی دست یابد. هم اکنون این برند پوشک بچه با استقبال بی نظیری مواجه شده است.

نمودار قیمت پوشک ببم

در طی چند ماه گدشته در پی تغییرات نرخ ارز قینت پوشک بچه نیز با تغییرات بسیاری همراه بوده است. پوشک ببم در سایزبند های مختلف از سایز 2 تا سایز 5 در بسته بندی های نرمال و دوبل تولید می گردد. در چند ماه گذشته وضعیت قیمت فروش این برند همواره با نواساناتی همراه بوده است.

 

خرید انواع پوشک

همانطور که در این نمودار مشخص است قیمت فروش پوشک ببم سایز 3 از 40 هزار تومان در مرداد ماه به 55 هزار تومان در شهریورماه رسیده است. این در حالی است که با وجود افزایش قیمتی که پوشک بچه برای تمامی برندها داشته است در حال حاضر از یک ثبات برخوردار شده و قیمت فروش خرده فروشی برای این برند 37000 تومان می باشد.

وضعیت بازار پوشک بچه

در حال حاضر به دلیل وارداتی بودن مواد اولیه مورد نیاز برای پوشک بچه قیمت انواع برندهای پوشک ایرانی در بازار افزایش یافته است. این امر سبب کاهش قدرت خرید قشر عظیمی از جامعه برای خرید این کالا بوده است. به تبع پوشک برند مولفیکس و ببم نیز از امر مثتثنی نبوده و با افزایش قیمت نسبت به ماه های گذشته مواجه گشته اند.

نحوه سفارش و خرید انواع پوشک بچه ببم

پخش عمده پوشک ببم برای خریدارن این برند با ارسال به سراسر کشور انجام می گیرد. برای خرید این برند می توانید با کارشناسان بخش فروش در ارتباط بوده و پس از دریافت لیست قیمت های به بروز سفارش خود را ثبت نمایید. قیمت فروش عمده برای عمده فروشان با درصد تخفیفات متفاوتی محاسبه می گردد.

By | ۱۴۰۰-۲-۲۱ ۱۹:۴۶:۳۶ +۰۴:۳۰ ۲۱ام اردیبهشت, ۱۴۰۰|پوشک ببم, پوشک بچه|۰ Comments
Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial
SOCIALICON