قیمت روز پوشک مای بیبی

قیمت روز پوشک مای بیبی را می توان از سایت های فروش پوشک بچه مطلع شد. عموما قیمت خرید پوشک برند مای بیبی برای عمده فروشان با قیمت خرده فروشی متفاوت می باشد. پوشک مای بی بی از برندهای ایرانی است که توانسته بازار داخلی را در دست گرفته و دارای کیفیت و قیمت رقابتی با برندهای خارجی می باشد.

برند مای بی بی به علت اینکه تولید داخل بوده دارای قیمت پایین تری نسبت به برندهای خارجی می باشد. برای اطلاع از قیمت روز و لیست قیمت های این محصول می توانید آخرین اخبار را از طریق سایت نی نی نو دنبال نمایید.

تولیدی پوشک مای بی بی

پوشک مای بی بی در زمره اولین کارخانه های تولید کننده پوشک بچه در ایران بوده است و علی رقم تصور برخی از افراد برند خارجی نیست و تولید ایران می باشد که توانسته با گذشت زمان بر کیفیت و تنوع محصولات خود بیفزاید. این برند محصولات مختلفی نظیر پوشینه بزرگسالان با نام ایزی لایف، نوار بهداشتی بانوان با نام مای لیدی و پوشک بچه با نام مای بی بی در 6 سایز مختلف را برای کودکان تولید می نماید. این پوشک ها در حال حاضر از سایز 0 تا 6  و در رنگ بندی آبی و نارنجی در بازار به فروش می رسند.

ویژگی های پوشک خوب

پوشک خوب دارای  ویژگی های زیادی می باشد که در ذیل به برخی از آن ها اشاره می نماییم:

  • نرم و لطیف بوده و از حالت کشسانی برخوردار باشد تا با آناتومی بدن کودک هماهنگ باشد.
  • مانع ایجاد حساسیت پوستی در کودک شده و از موادی نظیر عصاره بابونه در آن استفاده شده باشد.
  • دارای نشانگر تعویض باشد تا مادر از زمان تعویض پوشک به موقع مطلع گردد.
  • چسب و کناره ها و قسمت پشتی پوشک به گونه ای باشد که از نم پس دادن کودک جلوگیری نماید.

پوشک مای بی بی از جمله مارک های پوشک بچه می باشد که دارای این ویژگی ها می باشد.

نحوه خرید و دسترسی به قیمت روز پوشک مای بیبی

برای دسترسی به لیست قیمت پوشک مای بیبی و مقایسه قیمت برندهای مختلف می توانید سایت نی نی نو را دنبال کنید. ما با بروزرسانی لیست قیمت پوشک ها امکان بررسی و مقایسه کردن آن ها و امکان خرید راحت و آسوده را برای مصرف کنندگان فراهم می نماییم. شما می توانید با توجه به کیفیت برندهای مختلف و قیمت آن ها، اقدام به خرید نمایید.

By | ۱۴۰۰-۲-۲۱ ۱۹:۵۹:۰۵ +۰۴:۳۰ ۲۱ام اردیبهشت, ۱۴۰۰|پوشک بچه, پوشک مای بی بی|۰ Comments
Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial
SOCIALICON