نمایندگی پوشک بزرگسال ارزان

نمایندگی پوشک بزرگسال اغلب در استان های مختلف فروش برندهای ایرانی مختلف و خارجی را بر عهده دارند. اما برخی از فروشگاه های اینترنتی و مراکز فروش اینترنتی نیز می باشند که در زمینه پخش و فروش عمده پوشک بزرگسال فعالیت می نمایند. این مراکز پوشک ویژه بزرگسالان را با قیمت های پایین تر از قیمت نمایندگی ها به فروش می رسانند.

بی اختیاری ادرار چیست؟

بی اختیاری شرایطی است که می تواند بزرگسالان نسبتا جوانتر با شیوه زندگی کنونی را درگیر کند. بسیاری بر اثر مبتلا به بیماری های خاص کنترل ادرار خود را از دست می دهند و یا افراد سالم هم در شرایط اضطراری مثل سفر های طولانی، سمینارها و کنفرانس های طولانی مدت، پزشکانی که در حین انجام عمل های سخت و حساس هستند و در شرایط دیگر که باید از پوشک بزرگسال استفاده کنند و این مشکل می تواند در هر سنی پیش آید.

مهم ترین عوامل انتخاب بهترین مارک پوشک بزرگسال

  • یکی از مهمترین عوامل در انتخاب پوشک بزرگسال، سایز مناسب می باشد. برای به دست آوردن سایز، باید اندازه دور کمر بیمار را داشته باشید. توجه کنید که سایز شلوار مهم نیست، بلکه اندازه دور کمر به سانتی متر مهم هست.
  • به یاد داشته باشید که پوشکی که برای دیگران مناسب است ممکن است برای شما مناسب نباشد.
  • شکل و اندازه بدن شما یک نقش جامع در پوشکی که انتخاب می کنید را بازی می کند.
  • پس با این اوصاف، پوشک خود را باید مناسب بدن خود و برای جلوگیری از هر گونه نشت انتخاب کنید.
  • سطح جذب را بررسی کنید اما این بی اختیاری متوسط ​​یا شدید است، شما باید میزان جذب را برای حداکثر ایمنی و حفاظت خود بررسی کنید.
  • میزان جذب برای هر برند تجاری پوشک بزرگسال و مدل های گوناگون متفاوت می باشد، فردی که دارای بی اختیاری ادراری می باشد بر اساس اندازه دور کمرش و میزان و حجم بی اختیاری اش، باید پوشکی براساس سایز و میزان جذب مناسب تهیه کرد.

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””]بهترین استراتژی برای مدیریت مشکلات مربوط به بی اختیاری دقت در انتخاب بهترین مارک پوشک بزرگسال با توجه به نوع نیاز هر فرد می باشد. [/box]

سایز بندی پوشک بزرگسال

پوشک های بزرگسال با توجه به نوع برندشان در سایزهای مختلف تولید می شود. معمولا این سایزبندی ها بصورت خیلی کوچک (XS)، کوچک (S)، متوسط (M)، بزرگ (L) و خیلی بزرگ (XL) می باشد. البته برخی از برندها ممکن است در تمام این سایزبندی ها تولید نشوند. همچنین برخی از برندها به عنوان مثال برای سایز بزرگ (L) در دو مدل L1 و L3  تولید می گردد. سایز L1 یعنی لارج یک (برای اندازه دور کمر ١٠٠-١٣٠ سانتی متر و جذب ١۴٠٠ میلی لیتر)
سایز L3 یعنی لارج سه (برای اندازه دور کمر ١٠٠-١٣٠ سانتی متر و جذب ٢۴٠٠ میلی لیتر).
هر دو سایز لارج می باشند و اختلاف شماره یک و شماره سه در میزان جذب می باشد. البته در برندهای مختلف، سایزها و میزان جذب ها متفاوت بوده و هنگام خرید حتما باید به این نکته توجه نمود.

انواع مختلف پوشک بزرگسالان

این محصولات جاذب که برای بی اختیاری ادرار در افرادی با مشکلات خاص، حالت بستری و حتی کهنسالان مورد استفاده قرار می گیرد، در انواع مختلفی ارائه می شوند که با توجه به شرایط فرد می توان آن ها را انتخاب نمود.

  • پوشک قابل شستشو: یکی از انواعی است که به خاطر قابلیت چند بار استفاده، مقرون به صرفه بوده و مورد استفاده بسیاری از افراد قرار می گیرد. در تولید این مدل ها الیافی مصرف شده که این امکان را برای فرد فراهم می کند تا بتواند پس از استفاده آن ها را شسته و مجدد آن را استفاده کند.

  • پوشک شورتی: می توان گفت یکی از محبوب ترین مدل های پوشک سالمندان بوده و چون ظاهری شبیه شورت دارند، تفکر منفی درباره استفاده از این محصولات را از بین می برند. به علاوه پوشک های شورتی طرز استفاده راحتی دارند و به راحتی می توان سایر لباس ها از آن استفاده کرد.

  • پوشک چسبی: پوشینه بی اختیاری بزرگسالان چسبی همانطور که از نام آن مشخص است توسط چسب هایی که در آن تعبیه شده، استفاده می شوند. این چسب ها به فرد کمک می کند تا به راحتی پوشک را باز و بسته کند.
    این محصولات در سایزهای مختلف بزرگ، متوسط و کوچک عرضه شده و همچنین در بسته بندی های 1 عددی، 10 عددی، 14 عددی، 16 عددی، 18 عددی و 30 عددی تولید می شوند که با توجه به نیاز افراد قابل انتخاب هستند.

نحوه خرید از نمایندگی پوشک بزرگسال

فروش پوشک بزرگسال با برندهای مختلف از طریق این سایت صورت می پذیرد. هم اکنون امکان خرید عمده و مصرف شخصی برای پوشک بزرگسال وجود دارد. شما می توانید برای مطلع شدن از میزان موجودی و قیمت هر برند می توانید با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید.
By | ۱۴۰۰-۲-۲۱ ۱۹:۳۳:۴۷ +۰۴:۳۰ ۲۱ام اردیبهشت, ۱۴۰۰|پوشک بزرگسال|۰ Comments
Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial
SOCIALICON