فروشگاه اینترنتی پوشک فله ای

اغلب در فروشگاه اینترنتی پوشک فله ای انواع مختلفی از پوشک بچه معمولی و پوشک کامل با برندهای مختلف به فروش می رسد. شناخت و انتخاب یک فروشگاه اینترنتی معتبر می تواند دسترسی و خرید این محصول را برای خریدارن آن آسان بنماید. پوشک های فله ای برای مصارف مختلفی نظیر مبل سازی ها، عروسک سازی و… خریداری می شوند.

ساختار پوشک بچه

پوشک بچه بصورت پوشک های چند بار مصرف و پوشک یکبار مصرف در بازار موجود می باشد. پوشک های پارچه ایی چند بار مصرف قابل شستشو بوده و می تواند مجددا مورد استفاده قرار گیرد. این در حالی است که پوشک های یکبار مصرف بعد از استفاده قابل شستشو نمی باشد. در پوشک های یکبار مصرف از مواد جاذب قوی استفاده شده است تا سبب خشک ماندن پوشک هنگام استفاده نوزاد از آن شود. همچنین در پوشک های یکبار مصرف از نشانگر های رطوبت استفاده می شود که تغییر رنگ این شاخص ها زمان تعویض پوشک را نشان خواهد داد. همچنین برای جلوگیری از حساسیت در این پوشک ها از برخی گیاهان نظیر بابونه و… استفاده می شود. ممکن است از برخی از رایحه ها نیز برای خوسبو باقی ماندن این پوشک ها استفاده شود.

ارزانترین پوشک بچه فله

قیمت پوشک های فله با توجه به نوع و کیفیت آن از درجه یم تا درجه سه متفاوت می باشد.این پوشک ها در برندهای مختلف مانند مای بی بی، بارلی، ماما، نازنشان و …. در بازار به فروش می رسد. پوشک فله ای به صورت کیلویی و یا بسته بندی های نایلونی در بازار فروخته می شود.

نحوه خرید از فروشگاه اینترنتی پوشک فله ای

برای خرید پوشک فله ای کافی است از طریق راه های ارتباطی ما با مدیران بخش فروش مجموعه در ارتباط بوده و از لیست قیمت ها و برند های موجود مطلع گردید و سفارش خود را ثبت نمایید.

By | ۱۴۰۰-۲-۲۱ ۲۰:۱۴:۳۵ +۰۴:۳۰ ۲۱ام اردیبهشت, ۱۴۰۰|پوشک بچه, پوشک فله|۰ Comments
Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial
SOCIALICON