پخش عمده پوشک مولفیکس در تهران

پخش عمده پوشک مولفیکس به عنوان یک برند معروف از طریق این سایت به سادگی امکان پذیر است چرا که این نمونه پوشک بچه ویژگی های قابل اتکا بسیاری داشته که باعث جذب مشتری شده و در نتیجه به رشد فروش آن منجر می شود، در واقع شرکت پارس حیات کیمیا با هدف تولید محصول با کیفیت و همه پسند سعی در جذب تمامی سلیقه های متفاوت داشته و در این مسیر از بروزترین تکنولوژی های دنیا بهره گرفته است. ما در این مجموعه با پخش عمده پوشک مولفیکس به دنبال جلب اعتماد مشتری خود هستیم.

پخش عمده پوشک مولفیکس و بیان خصوصیات آن

هنگامی که شما قصد خرید یک محصول را دارید بهتر است از تمامی نقاط ضعف و قوت آن مطلع شوید تا انتخاب ساده تری داشته باشید، پس با این حال ما در این قسمت تعدادی از ویژگی های این نوع پوشک را بیان خواهیم کرد. پوشک برند مولفیکس کاملا ضد حساسیت بوده و این به دلیل استفاده از عصاره بابونه و آلوئه ورا می باشد، ساختار آناتومیک و طراحی سه بعدی آن موجب  راحتی بیستر کودک در هنگام حرکت می شود، با استفاده از دو لایه سبز فوق جاذب هیچ مشکلی از بابت جذب مایعات وجود نداشته و کودک نیز به هیچ عنوان رطوبتی را حس نمی کند، این پوشک دارای شاخص نشانگر تعویض بوده که به هنگام لزوم راحت تر تشخیص داده شود، بکار بردن لایه های محافظ کناری و لایه تنفسی در آن موجب عدم نشت رطوبت و ممانعت از التهابات پوستی می شود.

پخش عمده پوشک مولفیکس

قیمت پوشک مولفیکس

همان طور که مستحضر هستید پوشک برند مولفیکس به صورت کامل و در سایز بندی متنوعی تولید و روانه بازار فروش می شود، در نتیجه می بایست به قیمت عمده تمامی سایز های این برند اشاره کرد.

در صورتی که مایل به اطلاع از قیمت عمده این محصول هستید با ما در تماس باشید.

پخش عمده پوشک مولفیکس

سفارش اینترنتی پوشک مولفیکس

با توجه به ذکر کامل مشخصات این برند محبوب پوشک و بیان این مطلب

که کودک می بایست از این نوع پوشک حداقل تا سن 2 سالگی به صورت

شبانه روزی استفاده نماید پس باید کیفیت قابل قبولی داشته باشد، اگر

همچنان خواهان خرید عمده این محصول هستید با ما تماس بگیرید و حجم

مد نظر خود را اعلام نمایید.

  صرفا جهت خرید عمده تماس بگیرید، به هیچ وجه فروش برای مصرف شخصی (چند کارتن نداریم).
By | ۱۴۰۰-۲-۷ ۱۷:۳۴:۵۵ +۰۴:۳۰ ۲۹ام اردیبهشت, ۱۳۹۸|پوشک بچه, پوشک مولفیکس|۰ Comments
Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial
SOCIALICON