پخش عمده پوشک فله ارزان قیمت

پخش عمده پوشک فله از طریق این مجموعه صورت می پذیرد. پوشک فله ای از جمله پوشک های یکبار مصرف می باشد که به دلیل قیمت مناسب تری که نسبت به دیگر پوشک ها دارد از طرفداران زیادی برخوردار است. در برخی از مناطق کشور استفاده از پوشک های فله ای مرسوم است. این پوشک ها با درجات مختلفی از کیفیت در بازار به فروش میرسند و قیمت فروش آن نیز با کیفیت آن ارتباط مستقیم دارد.

مواد تشکیل دهنده پوشک بچه

پوشک بچه از دو لایه داخلی و خارجی برخوردار می باشد. لایه داخلی که با پوست کودک در تماس می باشد از جنس پلی پروپیلن بوده این ماده معمولا در صنعت پلاستیک سازی مورد استفاده قرار می گیرد و لایه خارجی از پلی اتیلن تولید می شود. در برخی از پوشک ها به جای استفاده از موادی نظیر پلی پروپیلن که وابسته به نفت می باشند از روغن های گیاهی استفاده

می گردد. از آنجایی که لایه داخلی در ارتباط مستقیم با پوست قرار دارد از ویتامین E و آلوئه ورا برای ساخت آن استفاده می شود. در بین دو لایه ذکر شده هسته جاذبی وجود دارد که مقدار معینی از ادرار و مدفوع را جذب می نماید. در فضای بین این لایه ها و هسته جاذب از ترکیبات خوشبو کننده برای جلوگیری از بوی نامطبوع پوشک بچه استفاده می شود.

پوشک فله ای چیست؟

پوشک بچه با برندهای مختلفی در بازار به فروش می رسد. این پوشک ها معمولا توسط کارخانه بسته بندی شده و در سایزبندی های مختلف روانه بازار می شود. برخی از کارخانه ها به جای بسته بندی مرسوم این پوشک ها، تعداد زیادی از پدها را درون نایلون های بزرگتر قرار داده و به فروش می رسانند. این پوشک های فله ای کاملا استاندارد و بهداشتی بوده و از

کیفیت خوبی برخوردار می باشند. اما برخی از کارخانه های تولید پوشک بچه مجددا از ضایعات ناشی از خط تولید اقدام به تولید پوشک بچه می نمایند این پوشک های بازیافتی از کیفیت پایین تری برخوردار بوده و با قیمت های بسیار پایین تری به فروش می رسند. لذا درهنگام خرید و مصرف پوشک فله ای به نوع و کیفیت آن دقت نمایید از خرید نوع غیر بهداشتی آن خودداری کنید.

پخش عمده پوشک فله ارزان

پوشک فله ای از کجا بخریم؟ تعدادی از مراکز فروش به پخش و عرضه پوشک های فله ای تحت عنوان برندهای مختلف می پردازند. فروش این پوشک ها بصورت عمده و ارسال به سراسر کشور می باشد. این محصولات از قیمت مناسبی برخوردار بوده و خرید عمده آن برای پخش کنندگان این نوع پوشک بسیار مناسب و مقرون به صرفه خواهد بود. جهت خرید این کالا می توانید با ما در ارتباط باشید.

By | ۱۴۰۰-۲-۲۱ ۲۰:۰۶:۲۲ +۰۴:۳۰ ۲۱ام اردیبهشت, ۱۴۰۰|پوشک بچه, پوشک فله|۰ Comments
Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial
SOCIALICON