پخش پوشک طوبی و ارسال به سراسر ایران

پوشک طوبی از پوشک های خوب ایرانی است که در حال حاضر در دو نوع پوشک کامل و معمولی تولید می شود. این پوشک در سایزبندی مختلف به بازار عرضه می شود. سطح این نوع پوشک از کتان بوده، همچنین مانع از ایجاد التهاب و حساسیت در پوست کودکان شده و کودک در هنگام استفاده از آن احساس راحتی خواهد نمود.

پوشک مارک طوبی

امروزه با توجه به ظهور خیل عظیمی از برندهای پوشک در بازار انتخاب یک برند خوب پوشک برای مادران کاری دشوار می باشد. انتخاب برندی که هم از نظر کیفیت و هم از نظر کمیت خوب بوده و بتواند به درستی پاسخگویی نیاز مصرف کنندگان باشد نیاز به دقت و بررسی بیشتری خواهد داشت. پوشک طوبی جزء پوشک هایی می باشد که از دو خصیصه گفته شده در بالا برخوردار بوده و می تواند نیاز روزانه کودک را برای پوشک به خوبی برطرف نماید.

پوشک بچه طوبی

  • پوشک کامل طوبی

پوشک کامل در چهار سایز مختلف تولید می گردد که شامل پوشک کوچک سایز 2، پوشک متوسط سایز 3، پوشک بزرگ سایز 4 و پوشک خیلی بزرگ سایز 5 می باشد. مواد اولیه به کار رفته در این پوشک ها از نوع مرغوب بوده و وجود کش های کناری از نم پس دادن از کناره ها در این پوشک جلوگیری می نماید. همچنین این پوشک مانع ایجاد حساسیت پوستی برای کودک شده و قابلیت استفاده برای وزن های 3 تا 25 کیلوگرم را دارا می باشد.

  • پوشک معمولی طوبی

پوشک معمولی در نوع کوچک (سبز رنگ) و بزرگ (زرد رنگ) در بازار به فروش می رسد.

نحوه خرید پوشک طوبی از مرکز پخش پوشک طوبی

مجموعه ما با ارائه کلیه محصولات سلولزی و با هدف دسترسی آسان و فروش با پایین ترین قیمت جهت فراهم نمودن امکان خرید برای اقشار باسطح درآمد پایین اقدام به فروش برندهای مختلف با قیمت های متفاوت می نماید. شما می توانید جهت سفارش و خرید عمده برند طوبی با مدیران فروش ما در ارتباط بوده و از مشاوره قبل از خرید نیز بهره مند گردید.

  صرفا جهت خرید عمده تماس بگیرید، به هیچ وجه فروش برای مصرف شخصی (چند کارتن نداریم).
By | ۱۴۰۰-۲-۷ ۱۷:۰۲:۲۶ +۰۴:۳۰ ۲۰ام بهمن, ۱۳۹۷|پوشک بچه, پوشک طوبی|۰ Comments
Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial
SOCIALICON