پخش عمده در فروشگاه پوشک ببم

فروشگاه پوشک ببم را می توان مرکزی برای خرید عمده این محصول با کیفیت دانست چرا که برند ببم علاوه بر اینکه کاملا شناخته شده است به لحاظ کیفی و کمی نیز شرایط مساعد داشته و قیمت مقرون به صرفه آن نیز موجب ترغیب مشتری به خرید شده است، همین موضوع باعث رشد فروش این نوع پوشک بچه شده و در نتیجه به پوشک اقتصادی معروف شده است. ما در فروشگاه پوشک ببم با معرفی یک پوشک بچه اقتصادی درصدد جلب رضایت شما مشتری عزیز هستیم.

فروشگاه پوشک ببم و بیان مشخصات آن

در صورتی که مایل به خرید عمده پوشک با برند ببم هستید بهتر است با ما همراه باشید تا کمی بیشتر با دلیل تقاضای بالا این محصول آشنا شوید و برای این منظور می بایست مشخصات کامل آن را بیان کنیم. در وهله اول باید گفت مهمترین ویژگی پوشک بچه درجه یک داشتن قدرت جذب بالا می باشد که در این نمونه به دلیل بهره گرفتن از لایه سبز فوق جاذب مایعات به خوبی جذب می شوند و مشکلی از این بابت وجود ندارد، ساختار آناتومیک در کنار داشتن انحنای مخصوص بند ناف از مشخصات منحصر به فرد این پوشک است، به کار گیری لایه های محافظ در کناره ها و لایه تنفسی به عدم نشت رطوبت و همچنین عدم ایجاد التهاب در پوست کودک کمک می نماید، نوار چسب های کناری پوشک با برند مذکور کشسانی بیشتری داشته تا کودک آزادانه حرکت کند.

فروشگاه پوشک ببم

شرکت پارس حیات کیمیا

شرکت پارس حیات در حقیقت یکی از جمله شرکت های زیر مجموعه شرکت مادر حیات کیمیا بوده که پنجمین شرکت بزرگ تولید کننده پوشک بچه در سطح جهان می باشد و البته شرکت پارس حیات فعالیت خود را در ایران از سال1390 آغاز کرده و در این مدت کوتاه با بهره گیری از پیشرفته ترین دستگاه های آلمانی و ایتالیایی بدون دخالت دست محصولاتی با کیفیت و مقرون بصرفه روانه بازار فروش کرده است.

فروشگاه پوشک ببم

سایزهای پوشک ببم

این نمونه پوشک بچه در سایز بندی کاملا متنوع و به صورت کامل تولید می شود.

  • سایز 2 یا کوچک که متناسب وزن 3 تا 6 کیلو گرم بوده
  • سایز 3 یا متوسط که متناسب وزن 4 تا 9 کیلو گرم بوده
  • سایز 4 یا بزرگ که متناسب وزن 7 تا 18 کیلو گرم بوده
  • سایز 5 یا خیلی بزرگ که متناسب وزن 11 تا 25 کیلو گرم بوده
صرفا جهت خرید عمده تماس بگیرید، به هیچ وجه فروش برای مصرف شخصی (چند کارتن نداریم).
By | ۱۴۰۰-۲-۷ ۱۷:۲۸:۲۹ +۰۴:۳۰ ۲۱ام خرداد, ۱۳۹۸|پوشک ببم, پوشک بچه|۰ Comments
Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial
SOCIALICON