فروش پوشک معمولی هلیا

پوشک معمولی هلیا را می توانید به صورت کلی و جزئی از طریق این مجموعه خرید هم اکنون سفارش دهید و از مزیت های خرید آنلاین این محصول بهره مند شوید، چرا که این مارک پوشک بچه ایرانی به لحاظ کیفی و کمی شرایط مساعد داشته و کاملا مقرون به صرفه می باشد. از دیگر دلایل روند رو به رشد فروش این برند می توان به بهداشتی و یکبار مصرف بودن آن اشاره کرد که در ترغیب مشتری به خرید نقش بسزایی داشته است و در مجموع پوشک معمولی هلیا توسط این سایت به فروش میرسد تا بتواند موجب جلب رضایت شما گردد.

کیفیت پوشک معمولی هلیا

به هنگام خرید یک کالا ممکن است اولین سوالی که در ذهن پدید آید درجه کیفی آن باشد در نتیجه کیفیت اصلی ترین شاخصه در خرید یک محصول بوده و ما در این قسمت با بیان تعدادی از مشخصات پوشک هلیا در صدد مشخص شدن این مسئله هستیم. وقتی صحبت از کیفیت پوشک بچه می شود مهم ترین ویژگی میزان قدرت جذب رطوبت آن بوده که طبعا هرچه درصد آن بیشتر باشد بهتر خواهد بود و در پوشک با برند مذکور نیز به دلیل استفاده از پودر جاذب این مشخصه در حد ایده آل می باشد، استفاده از لایه نرم و نفوذ پذیر در کفل آن باعث تسریع در عملیات جذب مایعات شده، لطافت و نرمی قابل توجه این پوشک باعث ایجاد حس آرامش در کودک می شود، لایه محافظ به کار رفته در آن از نشت رطوبت به پوست کودک جلوگیری می نماید.

پوشک معمولی هلیا

کارخانه پوشک هلیا

شرکت پنبه شیراز تولید کننده این برند از پوشک بچه بوده که سابقه روشنی در زمینه تولید محصولات سلولزی بهداشتی داشته است و تا به حال تولید انواع پوشک بچه، دستمال جعبه ای و حوله ای، نوار بهداشتی و… را در دستور کار خود قرار داده است. این شرکت علاوه بر استفاده از برند هلیا از نام تجاری گلبهار نیز بهره می گیرد و دفتر مرکزی آن در شهرستان زرقان واقع شده است.

پوشک معمولی هلیا

پوشک معمولی هلیا

این نوع پوشک در 2 سایز و به صورت بدون نوار چسب تولید و به بازار عرضه می شود.

  • سایز کوچک 20 پدی
  • سایز بزرگ 20 پدی
  صرفا جهت خرید عمده تماس بگیرید، به هیچ وجه فروش برای مصرف شخصی (چند کارتن نداریم).
By | ۱۴۰۰-۲-۷ ۱۷:۲۴:۳۵ +۰۴:۳۰ ۲۵ام خرداد, ۱۳۹۸|پوشک بچه, پوشک هلیا|۰ Comments
Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial
SOCIALICON