خرید پوشک شکوه با بهترین قیمت

خرید پوشک شکوه را به حجم بالا از طریق این مجموعه صورت دهید و در خریداری این نمونه پوشک کاملا بهداشتی تعلل نکنید. در صورتی که هدف شما از تهیه یک کالا کیفیت و قیمت مناسب می باشد پس یک گزینه خوب را انتخاب کرده اید. چرا که با خرید پوشک شکوه می توان این اطمینان خاطر را داشت که به طور مداوم کودک را یاری خواهد کرد و مانع بروز بسیاری از بیماری های پوستی نظیر ادرار سوختگی خواهد شد، در هر حال این نوع پوشک که یک بار مصرف نیز می باشد تا حد قابل قبول می تواند کودک را در برابر اینگونه مسائل محافظت کند.

خرید اینترنتی پوشک شکوه

با توجه به اینکه در چند سال اخیر اکثر افراد به دنبال پوشک های بهداشتی بوده اند که طبعا معضلات سابق را برای نوزاد ایجاد نکند و بصورت یک بار مصرف بوده یعنی پس از استفاده دور انداخته شود پس با وجود این شرایط پوشک با برند شکوه یکی از محصولاتی است که توانایی انجام این وظایف را دارا می باشد و البته اگر این نوع پوشک را بصورت عمده و برای مصرف چند ماهه کودک دلبندتان خریداری کنید صدرصد سود آوری بهتری خواهید داشت. می توانید هر حجم از این محصول را که بخواهید از طریق این مجموعه تهیه کنید و هزینه بیهوده بابت رفت و آمد به اقصی نقاط کشور نپردازید و طبیعتا همان طور که می دانید این روش خرید آنلاین به دلایلی که ذکر کردیم بسیار محبوب شده است.

خرید پوشک شکوه

کارخانه پوشک شکوه

شرکت نگین شرق در سال 1373 تاسیس گردید و شروع به فعالیت در زمینه تولید محصولات سلولزی بهداشتی کرد اما طی این سال ها به پیشرفت خود ادامه داده است به طوری که هم اکنون در سراسر کشور محصولات با برند این شرکت وجود دارد.

خرید پوشک شکوه

سایزبندی پوشک شکوه

پوشک با برند شکوه به صورت معمولی به بازار عرضه می شود و فعلا

نوع کامل آن توسط شرکت سازنده تولید نمی شود با این حال این نمونه

معمولی در 2 سایز روانه بازار شده است.

  • کوچک ( سبز رنگ ) 20 عددی
  • بزرگ ( آبی رنگ ) 20 عددی
   صرفا جهت خرید عمده تماس بگیرید، به هیچ وجه فروش برای مصرف شخصی (چند کارتن نداریم).
By | ۱۴۰۰-۲-۷ ۱۷:۱۲:۱۰ +۰۴:۳۰ ۵ام اسفند, ۱۳۹۷|پوشک بچه, پوشک شکوه|۰ Comments
Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial
SOCIALICON