خرید پوشک تاتی با کیفیت بصورت عمده

خرید پوشک تاتی را می توان به صورت جزئی از مراکز فروشگاهی و یا دارو خانه ها انجام داد. ولی اگر در پی خرید پوشک تاتی به صورت عمده هستید می توانید از طریق سایت های اینترنتی مربوطه نظیر این مجموعه اقدام کنید. پوشک تاتی همان طور که می دانید یکی از بهترین و مناسب ترین نوع پوشک موجود در بازار می باشد چراکه برند تاتی کاملا شناخته شده بوده و نیاز چندانی به معرفی ندارد. اکثرا والدین به دنبال خریداری پوشکی مناسب با وضعیت بدنی فرزند کوچک خود هستند که هم به لحاظ اندازه با سایز کودک متناسب باشد و از مشکلاتی از قبیل جا انداختن خط بر روی بدن نوزاد و یا آویزان بودن روی کمر پیشگیری شود. این نوع پوشک به دلیل دارا بودن سایزبندی کامل از بروز اینگونه مسائل جلوگیری کرده است.

خرید پوشک تاتی و خصوصیات بارز آن

همان طور که گفته شد برند تاتی کاملا شناخته شده بوده و همواره جزء برند های پر فروش و قابل توصیف بوده است. اما می بایست به این نکته اشاره کرد که باید در خریداری پوشک دقت فراوان به خرج داده شود چرا که کودک حداقل تا سن 2 سالگی باید به صورت شبانه روزی از آن بهره ببرد و می توان گفت از آن به عنوان یک لباس دائمی استفاده می کند. اگر بخواهیم خصایص بارز این نوع پوشک را بیان کنیم باید در ابتدا به استفاده از لوسیون بابونه در جهت کاهش حساسیت پوستی و حفظ لطافت پوست آن اشاره کنیم و همچنین بهره گرفتن از نوار چسب های حرارتی با 30 درصد افزایش قابلیت کشسانی به دلیل راحتی در حرکت پاهای کودک که بسیار اهمیت دارد. از موارد دیگر داشتن قدرت جذب بالا همراه با نرمی و لطافت در عین ظرافت و نازکی آن می باشد.

خرید پوشک تاتی

انواع پوشک تاتی مطابق با سایزبندی آن

پوشک تاتی که برای عموم به عنوان یک برند ساخت وطن جا افتاده است سایزبندی کاملی داشته که ما در این قسمت به آن اشاره می کنیم.

  • سایز2 small مناسب برای وزن 3 تا 6 کیلو گرم
  • سایز3 medium مناسب برای وزن5 تا 10 کیلو گرم
  • سایز4 large مناسب برای وزن 10 تا 18 کیلو گرم
  • سایز5 xlarge مناسب برای وزن 14 تا 25 کیلو گرم

خرید پوشک تاتی

خرید پوشک تاتی و نحوه سفارش آن

در صورتی که درخواست خرید برای این نوع پوشک با برند ایرانی را دارید و از کیفیت آن

کاملا مطلع هستید می توانید از مزایای خرید عمده این محصول بهره کافی را ببرید و

با مراجعه غیر حضوری و ارتباط گرفتن با مدیر فروش مربوطه سفارش خود را ثبت کنید.

توجه
صرفا جهت خرید عمده تماس بگیرید، به هیچ وجه فروش برای مصرف شخصی (چند کارتن نداریم).

By | ۱۴۰۰-۲-۷ ۱۶:۲۲:۴۱ +۰۴:۳۰ ۱۲ام بهمن, ۱۳۹۷|پوشک بچه, پوشک تاتی|۰ Comments
Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial
SOCIALICON