خرید پوشک تاتی از سایت اینترنتی

پوشک تاتی که به عنوان یک برند محبوب نزد اکثر مصرف کنندگان شناخته می شود همواره توانسته با کیفیت بالا نظرات مثبتی را نصیب خود کند که در این مسیر به هیچ عنوان کیفیت فدای کمیت نشده است و اصول بهداشتی بصورت کامل و مطابق با کلیه استاندارد ها برای تولید این نمونه پوشک رعایت می شود چرا که پوشک تاتی یک بار مصرف بوده و طبیعتا از بروز بسیاری از مشکلات نظیر التهابات پوستی در نوزادان جلوگیری به عمل می آورد. ما در این مجموعه به دنبال ارائه یک محصول با کیفیت هستیم که بتواند رضایت خاطر مشتری را به دست آورد.

مشخصات پوشک تاتی

با توجه به این که پوشک با برند تاتی از کیفیت قابل قبولی بهره می برد برای روشن تر شدن این موضوع بهتر است به صورت کامل مشخصات این محصول را مورد بررسی قرار دهیم. به عنوان مثال می بایست در ابتدا به مسئله ای که در تمام نوع های پوشک حائز اهمیت است اشاره کنیم یعنی قدرت جذب که در پوشک برند تاتی به دلیل استفاده از پودر جاذب این خصیصه کاملا تقویت شده و مایعات به خوبی جذب شده و به  هیچ عنوان به بیرون نشت نمی کند البته با به کار گیری لوسیون بابونه از به وجود آمدن حساسیت نیز پیشگیری لازم صورت گرفته است و نرمی و لطافت بی نظیری را به کودک هدیه می دهد. در کنار اینها تعبیه نوار چسب های محکم در کناره های پوشک همراه با کشسانی بیشتر سبب تناسب بهتر با اندام کودک شده است.

پوشک تاتی

کارخانه پوشک تاتی

گروه صنعتی جهان صادرات در سال 1365 در استان اصفهان تاسیس گردیده و شروع به فعالیت در زمینه تولید پوشک کامل بچه نموده است البته لازم به ذکر است که این شرکت علی رغم استفاده از برند تاتی از نام های تجاری ماما و مامی نیز بهره می برد.

پوشک تاتی

خرید اینترنتی پوشک تاتی

با وجود این توصیفات و قابلیت های گسترده و همچنین قیمت مقرون بصرفه

این نمونه پوشک در صورتی که همچنان خواهان خریداری عمده این محصول

هستید می توانید به صورت غیر حضوری و بصورت اینترنتی اقدام کنید ما در

این مجموعه این امکان را فراهم کرده ایم تا مصرف کننده به طور مستقیم و

در هر حجم محصول مد نظر خود را سفارش دهد.

  صرفا جهت خرید عمده تماس بگیرید، به هیچ وجه فروش برای مصرف شخصی (چند کارتن نداریم).
By | ۱۴۰۰-۲-۷ ۱۸:۰۵:۴۳ +۰۴:۳۰ ۱۴ام فروردین, ۱۳۹۸|پوشک بچه, پوشک تاتی|۰ Comments
Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial
SOCIALICON