خرید پوشک ببم به صورت مستقیم

خرید پوشک ببم را در حجم عمده و به طور مستقیم از این مرکز صورت دهید. خیلی از افراد به واقع در هنگام خرید محصول به ویژه پوشک به دلیل حساسیت های نوزادان به شدت روی بحث کیفیت تاکید دارند و این امر موجب شکل گیری یک پروسه طولانی برای جستجو درباره یک پوشک با کیفیت خواهد شد. با خرید پوشک ببم به دلیل قابلیت های بسیار عالی و همچنین قیمت بهینه به طور کامل رضایت مصرف کننده را در پی خواهد داشت چرا که پوشک ببم یکی از معروف ترین برند های ایرانی در زمینه پوشک بچه می باشد.

کیفیت پوشک بچه ببم

در اینجا در نظر داریم به مشخصات پوشک با برند محبوب ببم بپردازیم تا مقداری با قابلیت های آن آشنایی پیدا کنید. در حال حاضر انواع متنوعی از پوشک بچه در بازار وجود دارد اما شاید خیلی از آن ها توانایی برطرف کردن نیازهای کودک شما را نداشته باشند پس محصولی که ما در اینجا معرفی می کنیم با داشتن لایه سبز فوق جاذب و لایه های محافظ در نواحی مختلف از نشت رطوبت به طور کامل جلوگیری کرده و با منافذی که در سطح خارجی آن قرار گرفته است موجب گردش هوا به پوست کودک شده و در نتیجه از زخم یا سوختگی پیشگیری می کند. علاوه بر این در پوشک ببم انحنای مخصوص بند ناف برای محافظت از آن در نظر گرفته شده و با نوار چسب های محکم و شکل آناتومیک کاملا متناسب با بدن کودک طراحی شده است.

خرید پوشک ببم

کارخانه پوشک ببم

شرکت پارس حیات کیمیا که در حقیقت زیر مجموعه شرکت سهامی حیات کیمیا می باشد، یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان پوشک بچه در سطح جهان می باشد. این شرکت در سال های اخیر با استفاده از بروز ترین تکنولوژی اقدام به تولید پوشک می کند و علاوه بر مارک ببم از نام تجاری مولفیکس نیز برای محصولات خود بهره می برد.

خرید پوشک ببم

سفارش پوشک ببم

در صورتی که با ویژگی های این نوع پوشک آشنا شده اید

و قصد خریداری عمده آن را دارید نیازی به رفت و آمد های

بی مورد و پر هزینه برای مراجعه حضوری نخواهد بود و تنها

کافیست با ما تماس گرفته و محصول مورد تقاضا خود را به

مدیر فروش مربوطه اعلام کنید.

   صرفا جهت خرید عمده تماس بگیرید، به هیچ وجه فروش برای مصرف شخصی (چند کارتن نداریم).
By | ۱۴۰۰-۲-۷ ۱۷:۰۹:۵۸ +۰۴:۳۰ ۳ام اسفند, ۱۳۹۷|پوشک ببم, پوشک بچه|۰ Comments
Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial
SOCIALICON