خرید پوشک ببم از سایت اینترنتی

پوشک ببم همانطور که مستحضر هستید جزء برندهای محبوب ایرانی می باشد و در سال های اخیر با کیفیت مطلوب خود نشان داده که می توان روی آن حساب کرد. در این نوع پوشک به صورت کامل اصول بهداشتی رعایت شده است و برای تولید آن علاوه بر کسب کلیه استانداردها، از پیشرفته ترین دستگاه ها استفاده شده است تا پوشک ببم بتواند نظر مثبت مصرف کنندگان را به دست آورد. با وجود اینکه این نمونه پوشک کیفیت بالا خود را نشان داده است اما از قیمت مقرون بصرفه سود می برد و به همین خاطر به پوشک اقتصادی معروف است.

کیفیت پوشک

با توجه به ویژگی های قابل اتکا این پوشک و رشد فروش آن در چند سال اخیر می توان فهمید که مشتری ترجیح می دهد برندی از پوشک را خریداری کند که علاوه بر مسائل بالا با وضعیت کودکش سازگار باشد و ما برای روشن شدن این موضوع به ذکر مشخصات آن خواهیم پرداخت. در این نمونه به دلیل وجود لایه سبز فوق جاذب مشکلی از این بابت وجود نخواهد داشت و حس خشکی دائمی برای کودک ایجاد می شود و البته این تنها مسئله نشان دهنده کیفیت این برند نیست خصوصیاتی مانند: ساختار آناتومیک متناسب با بدن نوزاد، وجود انحنای بند ناف جهت محافظت از آن، وجود لایه خارجی پارچه ای و بسیار نرم و لطیف، به کار بردن نوار چسب های محکم در طرفین پوشک با کشسانی بیشتر نیز در کیفیت مطلوب این پوشک تاثیرگذار می باشد.

پوشک ببم

قیمت پوشک ببم

این نوع پوشک از نوع کامل بوده و در سایز های مختلف و به دو شکل نرمال و دوبل تولید شده و به بازار تزریق می شود در نتیجه رنج قیمتی کاملا متنوعی خواهد داشت اما ما به دلیل زمینه فعالیت مجموعه به قیمت عمده این محصول می پردازیم.

در صورتی که مایل به اطلاع از قیمت عمده این محصول هستید با ما در تماس باشید.

پوشک ببم

سفارش اینترنتی پوشک ببم

اگر شما نیز به کیفیت بالای این برند از پوشک اعتقاد دارید و به تعادل

بین قیمت و کیفیت آن پی برده اید می توانید به سادگی با این مجموعه

ارتباط برقرار کنید و حجم مد نظر خود را به مدیر فروش مربوطه اعلام کنید

پس از ثبت سفارش در کوتاه ترین زمان ممکن محصول خود را دریافت خواهید

کرد.

 صرفا جهت خرید عمده تماس بگیرید، به هیچ وجه فروش برای مصرف شخصی (چند کارتن نداریم). 
By | ۱۴۰۰-۲-۷ ۱۷:۵۰:۵۰ +۰۴:۳۰ ۲۵ام فروردین, ۱۳۹۸|پوشک ببم, پوشک بچه|۰ Comments
Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial
SOCIALICON