خرید عمده پوشک obaby

پوشک obaby با توجه به استقبال مشتری از محصول با کیفیت و ارزان قیمت با رشد فروش قابل توجه ای رو به رو شده است. این برند توسط گروه صنعتی جهان صادرات شکل گرفته است و  تا به حال نظر مثبت مصرف کنندگان را به همراه داشته چرا که توقع مصرف کننده از یک محصول در کنار قیمت مقرون بصرفه داشتن کیفیت مطلوب می باشد خصوصا پوشک بچه که می بایست به صورت کامل اصول بهداشتی در تولید آن رعایت شود، با وجود این مسائل در پوشک obaby تا کنون کلیه استانداردها رعایت شده تا رضایت خاطر مشتری به دست آید.

مشخصات پوشک obaby

برای روشن شدن موضوع و درک بهتر مصرف کننده از دلیل پر فروش بودن این مارک می بایست به طور کامل به تمامی ویژگی های قابل اتکا این نمونه پوشک اشاره کرد که در ابتدا باید به نرمی و لطافت مثال زدنی آن پرداخت که دلیلی بجز استفاده از لوسیون با عصاره بابونه ندارد، این ماده از پوست کودک محافظت می نماید. البته در کنار این ویژگی قدرت جذب بالا نیز بسیار حائز اهمیت است که در این پوشک به خاطر به کار گیری لایه جاذب و همچنین لایه محافظ در کناره های آن به صورت کامل هم مایعات را جذب کرده و هم از نشت آن به پاهای کودک جلوگیری می کند.

این نوع پوشک ساختاری آناتویک داشته و نوار چسب های کناری آن کشسانی مناسبی دارند.

پوشک obaby

شرکت پوشک obaby

گروه صنعتی جهان صادرات در سال 1365 تاسیس گردید و در ابتدا به تولید محصولات چرمی مشغول بود اما پس از چند سال تغییر رویه داده و رو به تولید محصولات سلولزی بهداشتی آورد که مهم ترین آن همین پوشک بچه می باشد این شرکت علاوه بر این مارک از نام های تجاری دیگر مانند ماما، مامی و تاتی نیز استفاده می کند.

پوشک obaby

خرید اینترنتی پوشک obaby

در صورتی که به طور کامل با قابلیت های این نوع پوشک آشنا شده اید و در نظر دارید

به صورت عمده خرید خود را انجام دهید مجموعه ما برای این منظور کاملا آماده ارائه

خدمات به شما دوستان عزیز می باشد کافیست با مدیر فروش مربوطه ارتباط بگیرید

و میزان سفارش خود را اعلام کنید اطمینان داشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن

محصول برای شما ارسال خواهد شد.

  صرفا جهت خرید عمده تماس بگیرید، به هیچ وجه فروش برای مصرف شخصی (چند کارتن نداریم).
By | ۱۴۰۰-۲-۷ ۱۸:۰۰:۵۳ +۰۴:۳۰ ۱۶ام فروردین, ۱۳۹۸|پوشک او بیبی, پوشک بچه|۰ Comments
Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial
SOCIALICON