خرید عمده پوشک مولفیکس در شیراز

خرید عمده پوشک مولفیکس در شیراز را از طریق این مجموعه دنبال کرده تا به تنوع بالا و کیفیت فوق العاده آن پی ببرید. پوشک مولفیکس با توجه به اینکه یک برند شناس در میان عموم جامعه می باشد بازار پر رونق داشته و به صورت گسترده مورد تقاضا واقع می شود که این امر بی ارتباط با قابلیت های بی نظیر این نوع پوشک نبوده و در چند سال اخیر بشدت با استقبال مصرف کننده مواجه شده است. در واقع خرید عمده پوشک مولفیکس در شیراز و اقصی نقاط کشور به سادگی و با مراجعه غیر حضوری به این سایت صورت می پذیرد تا به کمک این روش خریداری یک محصول به سهولت انجام شود.

 

کیفیت پوشک مولفیکس

در این رابطه می توان به صورت کامل به ویژگی های پوشک با برند مولفیکس پرداخت که از جمله آن استفاده از دو لایه سبز جاذب بوده که موجب جذب کامل مایعات شده و رطوبتی به بیرون پوشک نشت نخواهد کرد، خود کودک هم پس از گذشت ساعت ها همواره رطوبت را حس نمی کند. البته این نوع پوشک به دلیل داشتن شاخص نشانگر تعویض مانع از بررسی مداوم پوشک شده است و در نوع جدید آن از تکنولوژی سه بعدی بهره گرفته شده است به این معنا که پوشک به خوبی با فرم اندام کودک خصوصا حالت کمر و دور ران ها تطبیق داده می شود. یک مسئله حائز اهمیت نرمی و لطافت لایه خارجی که توام با شکل گیری منافذ برای گردش هوا می باشد و این امر موجب عدم ادرار سوختگی در کودک می شود.

قیمت پوشک مولفیکس

اگر بخواهیم به طور کامل و جامع به قیمت های تمامی سایز های پوشک با برند مولفیکس بپردازیم با توجه به گستردگی آن و همچنین وجود نرخ های نا متقارن در این زمینه ما تنها به ارائه قیمت عمده این نمونه بسنده می کنیم.

در صورتی که تمایل به اطلاع از قیمت عمده این محصول دارید می توانید با ما در ارتباط باشید.

سفارش اینترنتی پوشک مولفیکس

با توجه به بیان این مطالب و ذکر ویژگی های بارز این محصول می توان برای

خریداری آن به روش های مختلف اقدام نمود ولی شاید بهترین راه سفارش

خرید از طریق مراجعه غیر حضوری باشد که البته سایت های اینترنتی بخصوص

این مجموعه همه روزه برای ارائه خدمات به مشتری ها آماده می باشد.

صرفا جهت خرید عمده تماس بگیرید، به هیچ وجه فروش برای مصرف شخصی (چند کارتن نداریم).
By | ۱۴۰۰-۲-۷ ۱۷:۰۸:۱۴ +۰۴:۳۰ ۲۸ام بهمن, ۱۳۹۷|پوشک بچه, پوشک مولفیکس|۰ Comments
Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial
SOCIALICON