خرید عمده پوشک مای بیبی

خرید عمده پوشک مای بیبی را به عنوان یک برند معروف هم اکنون سفارش دهید و از مزیت های خرید آنلاین بهره مند شوید، چرا که این نمونه پوشک بسیار کاربردی بوده و قابلیت های بسیار عالی داشته که موجب رشد فروش آن گردیده و به استقبال عظیم مصرف کنندگان منجر شده است. اما شرکت صنایع زرین سلولز که در حقیقت تولید کننده برند مای بیبی می باشد با استفاده از بروزترین تکنولوژی های دنیا و رعایت کلیه استانداردها این محصول را برای استفاده مصرف کننده به بازار عرضه داشت و به همین دلیل مجموعه ما خرید عمده پوشک مای بیبی را  به شما توصیه می کند.

خرید عمده پوشک مای بیبی با لحاظ کیفیت آن

در صورتی که قصد خرید این نمونه پوشک با برند ایرانی را دارید بهتر است تا حدودی از ویژگی های آن شناخت پیدا کنید تا بتوانید یک انتخاب بجا داشته باشید که منجر به حساسیت های پوستی در فرزند دلبندتان نشود، برای این منظور به تعدادی از مشخصات پوشک مای بیبی می پردازیم. این نوع پوشک دارای لایه های محافظ و تنفسی بوده به این معنا که از نشت رطوبت و ایجاد التهابات پوستی در کودک پیشگیری به عمل می آورد، با استفاده از لایه جاذب در عین نازکی و ظرافت مثال زدنی قدرت جذب بسیار بالایی داشته، به کار بردن لوسیون با عصاره بابونه در این نمونه ممانعت از ایجاد حساسیت را به دنبال داشته، نوار چسب های کناری 30 درصد کشسانی بیشتر داشته تا پوشک متناسب با اندام کودک بسته شود.

خرید عمده پوشک مای بیبی

کارخانه پوشک مای بیبی

گروه زرین که در سال 1368 در شهرستان ساوه تاسیس گردید ابتدا در حوزه تولید ظروف پلاستیکی تغذیه کودکان و سایر ملزومات آن مشغول بود، اما پس از مدتی و در سال 1379 با توجه به تامین نیاز مشتریان فعالیت خود را در زمینه تولید محصولات سلولزی بهداشتی آغاز نمود و برای پوشک خود از برند مای بیبی و برای پد های بهداشتی بانوان از نام تجاری مای لیدی استفاده کرد.

خرید عمده پوشک مای بیبی

خرید اینترنتی پوشک مای بیبی

با توجه به توضیحات ارائه شده برای این نمونه پوشک و ذکر ویژگی های

قابل اتکا آن اگر همچنان به خریداری آن علاقمند هستید می توانید با ما

تماس گرفته و حجم مد نظر خود را اعلام نمایید تا در کوتاه ترین زمان ممکن

محصول درخواستی برای شما ارسال گردد.

  صرفا جهت خرید عمده تماس بگیرید، به هیچ وجه فروش برای مصرف شخصی (چند کارتن نداریم).
By | ۱۴۰۰-۲-۷ ۱۷:۳۲:۴۹ +۰۴:۳۰ ۳ام خرداد, ۱۳۹۸|پوشک بچه, پوشک مای بی بی|۰ Comments
Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial
SOCIALICON