خرید عمده پوشک مامی

پوشک مامی را به دلیل کیفیت بالا و قیمت مقرون به صرفه که دارد انتخاب کنید و مطمئن باشید که این نوع پوشک جزء مناسب ترین برند های پوشک بچه هم از نظر بهای تمام شده و هم کیفی می باشد. همان طور که اطلاع دارید برای خرید پوشک بچه می بایست مسائل بسیاری را مورد ارزیابی قرار داد چرا که کودک پوست بسیار حساس داشته و در اثر عدم رعایت اصول بهداشتی ممکن است به سرعت با مشکلاتی نظیر بیماری های پوستی مواجه شود به همین دلیل پوشک مامی می تواند با داشتن کلیه استاندارد ها گزینه مناسبی باشد.

کیفیت پوشک مامی

در صورتی که قصد خریداری این برند از پوشک را دارید باید از ویژگی های قابل اتکا آن کاملا مطلع باشید تا خیلی راحت تر برای خرید آن در حجم عمده اقدام کنید از همین رو ما در اینجا به تعدادی از مشخصات پوشک با مارک مامی اشاره خواهیم کرد، مواردی همانند استفاده از لایه جاذب که می تواند رطوبت حاصل از ادرار و غیره را به خوبی جذب کند و موجب آسودگی در کودک شود و یا وجود لایه محافظ در کناره های پوشک که از نم پس دادن به خصوص به پاهای نوزاد جلوگیری می کند. البته در کنار این ها ساختار این نمونه پوشک طوری طراحی شده است که کاملا متناسب با اندام نوزاد می باشد و علاوه بر این قابلیت هوارسانی به پوست را نیز دارا می باشد که خوب با استفاده از لوسیون های ضد حساسیت آرامش را به فرزندتان هدیه می دهد.

پوشک مامی

قیمت پوشک مامی

با توجه به وجود سایز بندی های متنوع این برند از پوشک و همچنین تنوع در قیمت های آن به دلیل زمینه فعالیت این مجموعه به قیمت عمده این محصول که طبعا تا حدودی بصرفه تر خواهد بود خواهیم پرداخت.

در صورتی که مایل به اطلاع از قیمت عمده این محصول هستید با ما در تماس باشید.

پوشک مامی

پوشک بچه مارک مامی

با وجود این توصیفات در رابطه با برند شناخته شده مامی و ذکر خصوصیات آن

اگر به خرید این نوع از پوشک بچه علاقه مند هستید می توانید به راحتی و

تنها با یک تماس مدیر فروش مربوطه را آگاه نمایید و در کوتاه ترین زمان بدون

نیاز به مراجعه حضوری و صرف وقت محصول مورد علاقه تان را دریافت کنید.

  صرفا جهت خرید عمده تماس بگیرید، به هیچ وجه فروش برای مصرف شخصی (چند کارتن نداریم).
By | ۱۴۰۰-۲-۷ ۱۸:۰۳:۴۵ +۰۴:۳۰ ۱۶ام فروردین, ۱۳۹۸|پوشک بچه, پوشک مامی|۰ Comments
Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial
SOCIALICON