بهره مندی از تخفیفات با خرید عمده پوشک مرسی

خرید عمده پوشک مرسی به دلیل کیفیت بالا آن امری کاملا سود آور می باشد زیرا این نوع پوشک یک برند معتبر بوده که با نوآوری در تولید و همچنین به کار بردن مواد اولیه درجه یک توانسته یکی از بهترین مارک های ایرانی پوشک شود. هدف از خرید پوشک بچه برطرف کردن کامل نیازهای کودک می باشد و اینکه به هیچ وجه موجب حساسیت نشود و از ادرار سوختگی نیز پیشگیری به عمل آورد، با خرید عمده پوشک مرسی می توانید از مزایای آن به خوبی بهره مند شوید چرا که علاوه بر اینکه ضد حساسیت است با خاصیت تبادل هوا مانع از التهابات پوستی می شود.

خرید عمده پوشک مرسی و مشخصات آن

برای اینکه با کیفیت مطلوب این نمونه پوشک بیشتر آشنا شوید می بایست خصوصیات کلی آن را مورد بررسی قرار دهیم و برای شروع می توان به قدرت جذب بالای برند مرسی  اشاره کرد که به خاطر استفاده از پودر جاذب است و مایعات را به خوبی جذب می کند، البته که داشتن لایه تنفسی نیز باعث هوا رسانی بیشتر به پوست کودک شده و از بروز زخم و عرق سوزی کاملا جلوگیری می کند. در کنار این ویژگی ها به کار بردن نوار چسب های محکم در کناره های پوشک به سهولت در باز و بسته شدن آن کمک می کند و می تواند کودک را در تنظیم بهتر پوشک یاری دهد و همچنین به کار گیری لایه های محافظ در کفل و کناره ها موجب عدم نفوذ و نشت رطوبت به خارج شده و از پاهای کودک در برابر این عوامل محافظت می کند.

خرید عمده پوشک مرسی

قیمت پوشک مرسی

با توجه به کامل بودن این نوع پوشک و تولید سایزهای متعدد آن طبیعتا رنج قیمتی متنوعی برای فروش جزئی این محصول وجود دارد اما ما تنها به قیمت عمده آن می پردازیم.

در صورتی که مایل به اطلاع از قیمت عمده این محصول هستید با ما در ارتباط باشید.

خرید عمده پوشک مرسی

سفارش پوشک مرسی

این نوع پوشک همان طور که بیان شد از کیفیت مطلوبی بهره می برد و به همین

دلیل با استقبال عموم مصرف کنندگان رو به رو شده است، اگر همچنان خواهان

خریداری عمده پوشک مرسی هستید می توانید به سادگی و تنها با یک تماس

سفارش خود را نزد مدیر فروش مجموعه ثبت کنید تا در کوتاه ترین زمان ممکن و

در اسرع وقت کالا مد نظر به دستتان برسد.

   صرفا جهت خرید عمده تماس بگیرید، به هیچ وجه فروش برای مصرف شخصی (چند کارتن نداریم).
By | ۱۴۰۰-۲-۷ ۱۷:۴۶:۳۷ +۰۴:۳۰ ۲۷ام فروردین, ۱۳۹۸|پوشک بچه, پوشک مرسی|۰ Comments
Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial
SOCIALICON