پخش عمده ارزان پوشک بزرگسالان آرامیس

پوشک بزرگسالان آرامیس یک محصول کاملا ایرانی بوده که در بسیاری از مواقع کاربرد آن ضروری می شود. مخصوصا در زمان بیماری و وقتی که سن افراد بالا رفته باشد که اکثرا مشکلاتی نظیر بی اختیاری در اجابت مزاج به وجود می آید اما ممکن است بر اثر بیماری ها یا عمل جراحی این اختلال ایجاد شود که البته با استفاده از پوشک بزرگسالان آرامیس به طور قطع می توان از عوارض این اتفاق پیشگیری کرد. یکی از دلایل کاربرد فراوان این محصول علاوه بر کیفیت فوق العاده باید به قیمت مقرون بصرفه آن اشاره کرد چرا که این پوشک به معنای واقعی کلمه چیزی از دیگر برند های مطرح ایرانی فعال در این زمینه کم ندارد.

خرید پوشک بزرگسالان آرامیس

اگر به خریداری یک پوشینه مناسب برای بزرگسالان احتیاج دارید بهترین گزینه همین نمونه با برند آرامیس می باشد چرا که از هر نظر توان رقابت با انواع برند های خارجی را دارد و به راحتی نیاز شما را برآورده می نماید پس در خرید این پوشینه به هیچ وجه درنگ نکنید. می توان برای خاطر جمع شدن شما از این برند به قابلیت های آن پرداخت همانند پوشش جاذب به کار رفته و نرمی که در کفل آن قرار گرفته و امکان هوارسانی به پوست را هم ایجاد کرده است و یا استفاده از 4 نوار چسب قوی که به اندازه دور کمر افراد تنظیم می شود و همچنین وجود ساختار آناتومیک که موجب احساس راحتی می شود. با قرار دادن دو لایه ضد تراوش مانع از نشت رطوبت به پاها شده و با وجود پودر ضد باکتریال از رشد باکتری و بوی نامطبوع پیشگیری می کند.

پوشک بزرگسالان آرامیس

قیمت پوشک بزرگسالان آرامیس

با توجه به این نکته که قیمت جزئی پوشینه با این برند ممکن است در اقصی نقاط ایران متفاوت بوده و نتوان به صورت مشخص و معلوم یک قیمت ثابت برای آن ذکر کرد ما به قیمت عمده این پوشینه خواهیم پرداخت.

در صورتی که تمایل به خرید و فروش یا اطلاع از قیمت عمده این محصول دارید با مدیر فروش مجموعه تماس بگیرید.

شرکت پوشک بزرگسالان آرامیس

برند آرامیس محصول گروه تولیدی آرامیس بوده که با تجربه ای 20 ساله همچنان به

امر تولید و عرضه انواع پوشک، نوار بهداشتی، دستمال کاغذی، دستمال مرطوب

و کل محصولات سلولزی مشغول می باشد. این شرکت با اشتغال زایی گسترده

توانسته زبده ترین نیرو ها را به کارگیری کند و به خصوص استفاده از مدرن ترین

دستگاه های دنیا سعی در به دست آوردن رضایت مشتریان خود دارد. در این شرکت

آزمایشگاه های تخصصی با پیشرفته ترین امکانات برای کنترل کیفیت محصولات مورد

بهره برداری قرار گرفته است.

  صرفا جهت خرید عمده تماس بگیرید، به هیچ وجه فروش برای مصرف شخصی (چند کارتن نداریم).
By | ۱۴۰۰-۲-۷ ۱۷:۰۶:۲۲ +۰۴:۳۰ ۲۶ام بهمن, ۱۳۹۷|پوشک آرامیس, پوشک بزرگسال|۰ Comments
Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial
SOCIALICON