صادرات پوشک بچه

صادرات پوشک بچه در حال حاضر با توجه به وجود نزدیک به ۱۵۰ واحد تولیدی در کشور با ظرفیت تولید ۲۸۰ هزار تُن، دارای مجوز صنعتی تولید پوشک بچه معمولی، پوشک بزرگسال، نوار بهداشتی و … و توانایی تولید داخلی، توزیع و عرضه محصولات سلولزی به اندازه نیاز و حتی در مواردی بیشتر از نیاز کشور به راحتی امکان پذیر می باشد. با توجه به فعال بودن ظرفیت‌ های صادراتی کشور در بخش صنایع سلولزی، اکنون محصولات سلولزی بیشتر به کشورهای عراق، افغانستان و آسیای میانه صادر می‌ گردد.

 

صادرات نوار بهداشتی

با وجود طیف گسترده ای از انواع برندهای نوار بهداشتی در داخل کشور شرایط صادرات این کالا مساعد می باشد. در حال حاضر برندهایی نظیر مای لیدی، مولپد، پنبه ریز، تافته، مبارک، هلیا، نایس، لیدی کر و … در این زمینه در حال فعالیت می باشند. همچنین صادرات برندهای غیر ایرانی نظیر always ،7day ،we7  و … نیز امکان پذیر می باشد.

صادرات دستمال کاغذی

از جمله محصولاتی که بازار صادراتی آن داغ می باشد دستمال کاغذی می باشد. با وجود کارخانجات بی شمار فعال در حوزه دستمال کاغذی امکان صادرات این محصول با کیفیت بسیار عالی وجود دارد. در حال حاضر صادرات دستمال کاغذی به عراق و صادرات دستمال کاغذی به ارمنستان و دیگر کشورهای همسایه صورت می پذیرد.

صادرات محصولات سلولزی و پوشک بچه

صادرات محصولات سلولزی و پوشک بچه از ایران به کشور‌هایی همچون عراق، ترکیه، ترکمنستان، افغانستان، آذربایجان، ارمنستان، تاجیکستان پاکستان و ساحل عاج انجام می شود. به دلیل شرایط مساعد و پتانسیل کافی برای تولید محصولات سلولزی امکان صادرات به سایر کشورها وجود دارد.

صادرات محصولات به عراق

با توجه به تفاهم‌ هایی که اخیرا بین ایران و عراق امضا شده گردیده شرایط را برای صادرات ایران به کشورهای همسایه و به ویژه عراق افزایش داده است. صادرات کشور در بخش محصولات سلولزی همیشه مثبت بوده و در شرایط فعلی با تامین ارز به راحتی صادرات نیز افزایش خواهد یافت. صنایع سلولزی و بهداشتی طیف وسیعی از محصولات را شامل می‌شود. شرایط صادرات محصولات سلولزی همچون پوشک بچه، پوشک بزرگسالان، وسایل بهداشتی بانوان و دستمال کاغذی کاملا فراهم بوده و امکان صادرات در زمینه برندهای مختلف وجود دارد.

صرفا جهت خرید عمده تماس بگیرید، به هیچ وجه فروش برای مصرف شخصی (چند کارتن نداریم).

شماره تماس کانال تلگرام اینستاگرام
09120688169 celolozcenter poshakdoni

By | ۱۴۰۰-۲-۷ ۱۷:۱۹:۳۷ +۰۴:۳۰ ۱۷ام شهریور, ۱۳۹۸|دسته بندی نشده|۰ Comments
Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial
SOCIALICON