مرکز فروش مایع ظرفشویی فله ای ارزان قیمت

فروش مایع ظرفشویی فله ای ارزان قیمت و با کیفیت بصورت فله ای به سراسر کشور انجام می شود. به دلیل تنوع و ازدیاد برندهای تولید شده در زمینه مواد شوینده به خصوص مایع ظرفشویی و دستشویی انتخاب کالاهای مذکور کاری دشوار و ملال آور برای خریدارانی است که قصد خرید به صورت عمده را دارند.

مایع ظرفشویی چیست

مایع ظرفشویی نوعی از از کلوئید ها یا همان مایعات هست که برای شستن انواع ظروف خانگی، رستوران ها و… کاربرد دارد. این مایع جهت از بین بردن و تمیز کردن باقی مانده مواد غذایی به خصوص چربی ها طراحی شده است تا امر شستشو ظروف را برای مصرف کننده های این کالای مهم و ضروری تسهیل و تسریع کند. در ترکیب مایعات ظرفشویی از ماده به نام سورفاکتانت استفاده میشود که نقش اصلی تمیز کردن ظروف را برعهده دارد با استفاده از این ماده اصطکاک سطحی را کاهش داده و همچنین باعث افزایش حلالیت مخلوط چربی ها با آب می شود که در نتیجه باعث تمیز شدن ظروف می شود.

انواع مایع ظرفشویی

مایع ظرف شویی در کشور ایران به نام ریکا معروف شده و هرکسی قصد خرید مایع ظرف شویی داشته باشد در اکثر موارد به فروشنده میگویید ریکا فلان (مثال: ریکا پریل) را میخواهم در صورتی که در حال حاضر بیشتر مردم کشورمان از این موضوع بی خبرند که چرا به مایع ظرفشویی ریکا میگویند؟ دلیل این امر این است برند ریکا تولید شده شرکت داروگر اولین مایع ظرف شویی عرضه شده به بازار ایران بوده است.

مایع ظرفشویی بر اساس نیاز مشتری برای مصارف مختلف در نوع ها و مدل های مختلفی تولید و به بازار عرضه می شود که میتوان به بعضی از این مدل های تولید شده اشاره کرد:

  • مایع ظرف شویی ۵۰۰ گرمی
  • مایع ظرف شویی ۷۵۰ گرمی
  • مایع ظرف شویی ۱ لیتری
  • مایع ظرف شویی ۴ لیتری
  • مایع ظرف شویی ۲۰ لیتری
  • و….

شرکت های تولید کننده مایع ظرفشویی

در حال حاضر تولیدکننده های زیادی در این زمینه فعالیت می نمایند و روزانه حجم عظیمی از مواد شوینده به خصوص مایع های ظرفشویی را به بازار داخلی و همچنین به کشورهای مختلف صادر می نمایند. برخی از این برندها عبارت اند از:

  1. شرکت تولی پرس
  2. شرکت هنکل پاک وش
  3. شرکت پاکسان
  4. شرکت پاکنام
  5. شرکت سهامی عام کف
  6. شرکت سمبل شیمی
  7. شرکت داروگر
  8. شرکت کندر
  9. شرکت مه شویان یزد

نحوه سفارش و فروش مایع ظرفشویی فله ای

مایع ظرفشویی فله ای به دلیل قیمت مناسب نسبت به انواع دیگر از فروش بالایی برخوردار می باشد. این نوع از مایع ظرفشویی در ظروف 20 کیلویی و حتی با توجه به نیاز و سفارش مشتری در حجم های بیشتر به فروش می رسد. عمده فروشان یا خریدارانی که قصد خرید کالای مایع ظرفشویی بصورت عمده را دارند به راحتی می توانند از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در زیر با کارشناس فروش ارتباط گرفته و با اطمینان خاطر سفارش خود را ثبت نمایید.

منبع: نی نی نو

By | ۱۴۰۰-۲-۹ ۱۸:۲۲:۰۷ +۰۴:۳۰ ۹ام اردیبهشت, ۱۴۰۰|مایع دستشویی, مایع دستشویی فله|۰ Comments
Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial
SOCIALICON